Ελπίζω να περάσατε όμορφα τις μέρες του Πάσχα!
Την ημέρα του Πάσχα την περάσαμε στο χωριό του άντρα μου, την Καρύταινα Αρκαδίας.
Ο καιρός ήταν πολύ καλός και έτσι μπορέσαμε να κάνουμε και μερικές βολτίτσες εκεί γύρω.
Ανεβάζω λίγες φωτογραφίες για να μοιραστώ μαζί σας την ομορφιά της φύσης στην περιοχή.
Λούσιος ποταμός
Στρουθοκάμηλος και ελάφακια στο χωριό
Ιερά Μονή Αγίου Ιωάννη Προδρόμου
Και του χρόνου!
