Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα διακοπές. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα διακοπές. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Οι βόλτες μας το Πάσχα!

Χρόνια Πολλά ! Χριστός Ανέστη !
Ελπίζω να περάσατε όμορφα τις μέρες του Πάσχα!
Την ημέρα του Πάσχα την περάσαμε στο χωριό του άντρα μου, την Καρύταινα Αρκαδίας.
Ο καιρός ήταν πολύ καλός και έτσι μπορέσαμε να κάνουμε και μερικές βολτίτσες εκεί γύρω.
Ανεβάζω λίγες φωτογραφίες για να μοιραστώ μαζί σας την ομορφιά της φύσης στην περιοχή.


Λούσιος ποταμός


Στρουθοκάμηλος και ελάφακια στο χωριό





Ιερά Μονή Αγίου Ιωάννη Προδρόμου



Και του χρόνου!

Κυριακή 8 Αυγούστου 2010

Είμαι διακοπές!!!!!!!!!!!!!!



Είμαι διακοπές και αυτή τη θέα βλέπω κάθε μέρα από το μπαλκόνι!!!!!!!!
Χάθηκα γιατί έφυγα χωρίς να προλάβω να κάνω ανάρτηση και εκεί που πήγα δεν έχω internet. Καλό μου κάνει όμως λίγη αποχή!Ήρθαμε Αθήνα για λίγες μέρες και θα συνεχίσουμε ακάθεκτοι από βδομάδα τα μπάνια και τις βόλτες για αρκετές μέρες ακόμα!!!!
Έστω και καθηστερημένα λοιπόν καλό καλοκαίρι και πολλά φιλιά!!!!
Να περνάτε τέλεια!!!!!!!