Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Get Creative card challenge




Καλησπέρα!

Είμαστε ακόμα εδώ και ζεσταινόμαστε πολύ αλλά κάνουμε υπομονή γιατί στο τέλος της εβδομάδας θα αρχίσουν επιτέλους οι διακοπές μας.

Εξαφανίστηκα γιατί είχα να ετοιμάσω το πάρτυ για τα πέμπτα γενέθλια της Δαναίτσας που έγινε στις 10 Ιουλίου και είχε μεγάλη επιτυχία!!! Την επομένη του πάρτυ όμως και εντελώς ξαφνικά ανέβασα 39 πυρετό λόγω οξείας πυώδους αμυγδαλύτιδας και ήμουν τόοοοοσο χάλια... μα τόοοσο χάλια .

Έσκαγε ο τζίτζικας και εγώ σκεπαζόμουν με πάπλωμα και διπλή κουβέρτα παρακαλώ και είχα και κρυάδες από πάνω. Απίστευτο ! Είχα 10 χρόνια να αρρωστήσω τόσο πολύ και να κάνω πυρετό.Τώρα είμαι πολύ καλύτερα απλώς παίρνω ακόμα αντιβίωση.

Αυτά τα νέα μας και τώρα ας πάμε στην κάρτα!

Ακολούθησα ακριβώς το σχήμα για όλη την κάρτα που κόπηκε με die της spellbinders.

Χρησιμοποίησα μια σφραγίδα της magnolia που την χρωμάτισα με copic και sakura gelly roll.

Το ασπρόμαυρο χαρτί από πίσω είναι από το cherrynest!Είναι πολύ απλή και καλοκαιρινή και αντικατοπτρίζει την διάθεση μου για διακοπές!!!!

Περάστε από το Get Creative να δείτε τις δημιουργίες της υπόλοιπης σχεδιαστικής ομάδας και παίξτε μαζί μας!!!

Σας χρωστάω μια ανάρτηση με τα γενέθλια της Δανάης την οποία υπόσχομαι να κάνω πριν φύγω.

Σας φιλώ!!




11 σχόλια:

olga

Περαστικά σου Ιωάννα! Το να αρρωσταίνεις καλοκαιριάτικα φαντάζομαι πολύ μεγάλη ταλαιπωρία! Πολύ όμορφη και καλοκαιρινή καρτούλα!

Aliki

Περαστικά και από εμένα!...Η κάρτα πάντως είναι φοβερή, πολύ καλοκαιρινή με την μπορντούρα από pied de poule να κάνει όλη την διαφορά!

Ειρηνη Σ

περαστικα σου Ιωαννα
υπεροχη η καρτα σου !!!!!

Kiki Aposeki

Καλοκαίρι και αρρωστούλα... περαστικά!!! Η καρτα παρόλ' αυτα είναι τέλεια!!!

Αlex...

Πολυ ομορφη και ταξιδιαρικη η καρτουλα σου, Τζοαννα!Πολυ μου αρεσει η σφραγιδα που χρησιμοποιησες!!!
Να χαιρεσαι την κορουλα σου και ευχομαι να εισαι ηδη καλυτερα!
Πολλα φιλια!

Demi

Περαστικά Ιωάννα δυσκολο ο πυρετος το καλοκαιρι αλλά να που συμβαίνουν!Σου ευχομαι γρηγορη αναρρωση...Χρόνια πολλά στην Δανάη,να τα εκατοστήσει και εσεις να την χαίρεστε!!!Η καρτα σου ειναι εκπληκτική και ταξιδιάρικη!!!!!

Dolly Daydreams

Glad to hear your feeling a bit better ! Sounds like the party was a big success, look forward to seeing some photo's . Fabulous card , really original ! Love the use of the Cherry Nest paper.Great summer feel to it what with the sailing boat and sea and everything, well done.

Marie

Unknown

αχχχχ... μου θυμίζει διακοπές που δεν προβλέπονται αλλά νιώθω το αεράκι στο πρόσωπό μου στα μαλλιά μου. Έχω φύγει ήδη... Πραγματικά πανέμορφη. Περαστικά σου. Οι αμυγδαλές είναι πολύ άτιμες τώρα το καλοκαίρι με τα κλιματιστικά και τους ανεμιστήρες... έτοιμες να ανθίσουν... πώς σε νιώθω!!!

despina

Περαστικά σου Ιωάννα!!!!η καρτούλα σου μας ταξιδεύει.....υπέροχη!!!

Unknown

Περαστικά σου!

Πολύ όμορφη και πρωτότυπη η κάρτα σου!

Ανώνυμος

Φοβερή κάρτα Ιωαννα μου, χαίρομαι πολύ που είσαι καλυτέρα τώρα!!! :)

Δημοσίευση σχολίου