Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009

Scrapbookers in Greece.


Έφτιαξα αυτή τη σύνθεση για να πάρω μέρος στην 3η πρόκληση του scrapbookers in Greece.
Χρησιμοποίησα χαρτιά basic grey από τη σειρά euphoria.Τα γράμματα είναι αυτοκόλλητα του ίδιου πακέτου.Το λουλούδι και το brad είναι papermania. Για να κάνω το ανάγλυφο χρησιμοποίησα το μοτίβο script του cuttlebug , το οποίο πέρασα πολύ απαλά με μελάνι ανοιχτό γκρι colorbox, αν και δε φαίνεται ... και τέλος τα "κοτσανάκια" έγιναν με το μοτίβο bigz die poincon.

7 σχόλια:

Melenia Agapides

Ιωάννα τι όμορφη σύνθεση είναι αυτή!!!! Μου αρέσει που συνδύασες τα πάντα μεταξύ τους και δεν υπάρχει χρωματική παρέκκλιση!

eudokia

καλη επιτυχια Ιωαννα! ωραια σελιδα! το αναγλυφο αυτο το εχω κι εγω και ειναι καταπληκτικο!μου αρέσει το "πέρασμα" με μελάνι απο πάνω!

Eleni Gratsia

Very pretty! Good luck in the contest! :)

Πλεκτο Εγκωμιο

Καλή επιτυχία! Με τέτοια δημιουργία σίγουρα θα καταπλήξεις. Καλό σου βράδυ.

Νένα

καλη επιτυχια κοπελα μου.ειναι τελειο.εγω εκανα μια αποτυχια...

my craft and art creations

Ιωάννα μου καλή επιτυχία σου έυχομαι!
φανταστική δημιουργία!!

annosi32

αααααααα!!! Πολυ ωραιο το εφτιαξες!!! Μπραβο!! :0) ;)

Δημοσίευση σχολίου