Τετάρτη 1 Ιουλίου 2009

Copic Ciao Markers


Είμαι πολύ χαρούμενη που παρέλαβα τους Copic μου για τους οποίους έχω ακούσει μόνο καλά σχόλια.Τους βρήκα στο ebay της Αγγλίας με 1,89 λίρες ο ένας και πλήρωσα 2,3ο λίρες μεταφορικά για 10 μαρκαδόρους που αγόρασα. Προς μεγάλη μου έκπληξη το πακέτο ήταν τόσο μικρό που αντί για την ειδοποίηση από το ταχυδρομείο βρήκα τους ίδιους τους μαρκαδόρους μέσα στο ταχυδρομικό κιβώτιο. Τι ωραία!!! Που να πήγαινα στο ταχυδρομείο με τέτοια ζέστη... δεν είναι και κοντά...

Προσπάθησα να αγοράσω χρώματα που θα χρησιμοποιήσω σε ρούχα κυρίως  αφού για την ώρα είμαι ευχαριστημένη απο τον μαρκαδόρο Tria που χρησιμοποιώ για το δέρμα.Πήρα 3 σε αποχρώσεις του ροζ , 3 σε αποχρώσεις του μπλε, 2 σε αποχρώσεις του μωβ και 2 του πράσινου.

Μάλλον θα χρειαστώ κι άλλους... πολλούς....

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου